Ovo je nešto što smo pomenuli na prethodnoj sednici.
Plan postoji, sada bismo trebali da ga prihvatimo i/ili dopunimo..
1. Funkcionisanje i rad UP Jovine gimnazije;
a) Prostor za održavanje sednica
• Prostor za čuvanje izveštaja, materijala, u krajnjem slučaju prostorija za sastanke;
• prostorija u kabinetu za informatiku, gde postoje 2 kompjutera koja su se koristila takođe u svrhe UP, konkretno, kabinet je koristio Bojan Andrejek, čak i nakon prestanka bivanja članom UP;
• ograničen prostor u biblioteci, gde bi jednostavno bilo postaviti policu/ormar/fioku, sto i kompjuter;
• prostor između biblioteke i muzeja, gde je uz dogovor sa bibliotekarkom moguće obezbeđivanje prostora za skladištenje dokumentacije;
Razmotriti sa direktorom.
b) Vreme održavanja sednica
• Mogućnost „praznog časa“, koji bi bio univerzalan na više nivoa.
Mogao bi da posluži kao čas na kom bi se nadoknađivali propušteni časovi, odrađivala dodatna i dopunska nastava, konsultacije roditelja eventualno, i slično.
Čas bi bio u međusmeni, te bi svi predstavnici odeljenja bili u mogućnosti da redovnije i češće prisustvuju sednicama, te efektivnije učestvuju u radu UP.
Razmotriti mogućnost sa direktorom.
c) Prisustvovanje sednicama
• Na koji način „naterati“ učenike da učestvuju u radu UP, samim tim da prisustvuju sednicama; upoznati učenike koji nisu odabrani kao predstavnici sa mogućnošću vanrednog članstva;
• Da li je izglasavanja predstavnika validno?
• Da li predstavnici imaju mogućnost predstavljanja rada UP svom odeljenju na ČOS-ovima?
ČOS-predstavnik odeljenja-predsednik godine-P/PP/PK-UP;
• Dolasci su po Pravilniku obavezni
d) Pravilnik UP
• Dodati odredbu o radnim grupama u UP, kao i o predstavnicima godina, koji su takođe članovi Izvršnog veća UP.
e) Grupe
a. Film-sekcija:
-proveriti, obezbediti i voditi računa o prostoru za prikazivanje filmova;
-obaveštavanje članova grupe putem elektronskog ili telofonskog sistema veze (Facebook grupa, takođe);
-podnositi izveštaj nakon svake projekcije, i sastanka grupe
- izveštaj na kraju školske godine.
b. PR sekcija:
-izveštaji nakon svakog sastanka;
-obučavanje članova grupe;
-obaveštavanje članova grupe putem elektronskog ili telofonskog sistema veze (Facebook grupa, takođe);
- izveštaj na kraju školske godine.
c. Grupa za organizovanje Književne večeri (u planu 2, u svakom polugodištu po jedno):
-izveštaji nakon svake probe ili sastanka grupe;
-izveštaj o događajima koji su se organizovali;
-izveštaj na kraju školske godine.
d. Sportski dan:
- izveštaj o događajima koji su se organizovali;
- izveštaj na kraju školske godine.
e. Takmičenje u igranju igrica:
- izveštaj o događajima koji su se organizovali;
- izveštaj na kraju školske godine.
f. Grupa zadužena za školsku emisiju na Novosadskoj televiziji
g. Facebook grupa za obaveštavanje članova UP+ Facebook grupa za obaveštavanje učenika Gimnazije
h.
Članovi sekcije odgovaraju vođi grupe koji se bira na redovnim sednicama, po principu izglasavanja većine. Vođa grupe je u obavezi da piše izveštaje, te da ih redovno predaje profesoru koordinatoru koji ih predaje sekretaru na arhiviranje.
2. Obaveze članova UP Jovine gimnazije
a. Predsednik:
- predstavlja Parlament;
- priprema, saziva sednice Parlamenta i predsedava im;
- stara se o primeni i poštovanju Pravila Parlamenta;
- stara se o sprovođenju odluka Parlamenta;
- predlaže Plan i program aktivnosti Parlamenta i predstavlja ga na prvoj sednici Parlamenta nakon izbora;
- na kraju mandata podnosi izveštaj o radu Parlamenta, koji je sastavni deo Godišnjeg izveštaja o radu Gimnazije. (Pravilnik o radu UP Jovine gimnazije)
b. Zamenik predsednika:
- zamenjuje predsednika kada ovaj nije u mogućnosti da obavlja svoju funkciju ili kada mu predsednik poveri određene poslove. (Pravilnik o radu UP Jovine gimnazije)
c. Sekretar:
- vodi zapisnik o radu Parlamenta, stara se o obaveštavanju članova Parlamenta i o obaveštavanju učenika Gimnazije o radu Parlamenta putem Oglasne table Parlamenta, knjige obaveštenja ili na drugi pogodan način; (Pravilnik o radu UP Jovine gimnazije)
- izveštaji se podnose na proveru profesoru koordinatoru, predsedniku ili potpredsedniku, ali vraćaju se sekretaru na arhiviranje; pišu se i nedeljni, mesečni, tromesečni, polugodišnji izveštaji, radi lakšeg pisanja godišnjeg izveštaja koji piše predsednik. Izveštaji se iskucavaju, štampaju i čuvaju i u elektronskom obliku;
- obaveštavanje predstavnika o sednicama, datumu, vremenu i mestu održavanja sednica (oglasna tabla, obaveštenja, obaveštavanje članova grupe putem elektronskog ili telofonskog sistema veze (Facebook grupa, takođe);
- arhivira izveštaje grupa, eventualno ih dorađuje, koriguje, potražuje po potrebi (elektronskim putem takođe, ali i u štampanom obliku);
- prati dolaske, obavlja upisivanje prisutnih članova (i prozivanje), te obaveštava predsednika, potpredsednika, kao i profesora koordinatora o predstavnicima koji nisu redovni na sednicama;
- ukoliko nije u mogućnosti da prisustvuje sednici, o tome na vreme obavestiti potpredsednika koji u tom slučaju preuzima njegovu funkciju ISKLjUČIVO za tu sednicu.
d. Predstavnici:
- redovno prisustvovanje sednicama, konsititutivne, redovne , vanredne ili od posebne važnosti;
- rad u grupama.
e. Predstavnici druge, treće i četvrte godine:
- redovan rad u UP;
- ostvarivanje bolje komunikacije između predstavnika i UP;
- rad u Izvršnom veću.
f. Izvršno veće:
Izvršno veće Parlamenta ima sedam članova i čini ga po jedan predstavnik prvog, drugog, trećeg i četvrtog razreda Gimnazije, te predsednik, potpredsednik i sekretar Parlamenta po položaju.
- priprema sednice Parlamenta;
- utvređuje Predlog dnevnog reda sednice;
- utvrđuje predlog akata i odluka Parlamenta;
- predzuma aktivnosti radi realizacije odluka Parlamenta.
(Pravilnik o radu UP Jovine gimnazije)
3. Akcije i planovi UP Jovine gimnazije
a) Realizacija školskih uniformi;
b) Izrada novog sajta škole;
c) Fotografisanje, pojedinačno i grupno;
d) Književno veče, prvo školsko polugodište;
e) Sportski dan, prvo polugodište;
f) Izložba fotografija- tema: Gimnazija kroz 4 godišnja doba.
g) Priredba za Dan škole;
h) Recital za Sv. Savu;
i) Takmičenje iz opšte kulture na nivou generacija, zatim školsko;
j) Humanitarna predstava u Domu za napuštenu decu u Veterniku;
k) Humanitarne svirke za decu iz Doma u Veterniku, prvo polugodište;
l) Konkursi, takmičenja;
m) Snimanje promo-filma radi predstavljanja naše škole svetu;
n) Predstavljanje Gimnazije učenicima osnovnih škola;
o) ...
Нема коментара:
Постави коментар